Od 13 do 15 września br. odbędą się w Bielsku Białej, w ośrodku ZIAD 29. Międzynarodowe Energetyczne Targi Bielskie ENERGETAB 2016.

ENERGETAB 2016, 13–15 września 2016

Impreza ta to największe w Polsce targi nowoczesnych urządzeń, aparatury i technologii dla przemysłu energetycznego. Jest to zarazem jedno z najważniejszych spotkań czołowych przedstawicieli sektora elektroenergetycznego oraz branż z nim związanych.
Teren targów obejmuje ponad 30 tys. m2 powierzchni ekspozycyjnej, zarówno w nowo wybudowanej, nowoczesnej hali wielofunkcyjnej, jak i w pawilonach namiotowych oraz na terenach otwartych – na których wystawcy mają możliwość ekspozycji wielkogabarytowych i ciężkich eksponatów.
Targom towarzyszyć będą konferencje, seminaria i prezentacje wystawców – zatem jest to także doskonałe forum dla rozmów o aktualnych kierunkach rozwoju branży oraz wdrażanych innowacjach.
Targi ENERGETAB to wyjątkowa szansa nawiązania dialogu między producentami, projektantami, dostawcami usług i czołowymi przedstawicielami przedsiębiorstw energetycznych – i to wszystko w jednym miejscu.
Tradycyjnie już podczas targów odbędzie się konkurs nagradzający prestiżowymi medalami i pucharami „szczególnie wyróżniające się produkty” zgłoszone do konkursu przez wystawców. Decyzję o przyznaniu wyróżnienia i jego kategorii podejmuje komisja konkursowa, którą tworzą eksperci partnerów targów.
Po raz pierwszy zostanie natomiast zorganizowany multimedialny konkurs dla zwiedzających targi, którzy będą mogli wziąć w nim udział za pomocą własnych mobilnych urządzeń (smartfon/tablet). Wszyscy uczestnicy będą mieli okazję wykazać się wiedzą w zakresie oferowanych przez wystawców rozwiązań, jednocześnie zapoznając się z nowościami produktowymi, które zostaną zaprezentowane w tej edycji targów.
Czekające na zwycięzców tych konkursów bardzo cenne nagrody stanowić będą – jak sądzą organizatorzy, dodatkową zachętę, aby odwiedzić ENERGETAB 2016.
Multimedialny konkurs dla zwiedzających, jest w swojej istocie targowym wydarzeniem marketingowym, realizowanym przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii komunikacyjnych.
Konkurs ten składa się z odrębnych modułów odnoszących się do ofert poszczególnych wystawców.
Ta nowa forma promocji pomoże wystawcom zwiększyć skuteczność i efektywność ich udziału w targach. W dzisiejszych czasach, gdy targi postrzegane są jako arena komunikacji, za wykorzystaniem multimedialnego konkursu dla zwiedzających stoją konkretne argumenty w postaci poprawy takich wskaźników jak: „zapamiętywalność”, „jednostkowy koszt na zwiedzającego stoisko”, „jednostkowy koszt pozyskania danych teleadresowych”, a w konsekwencji „zwrot z inwestycji”. Ponadto multimedialne konkursy, które emocjonalnie angażują zwiedzających, w ich świadomości budują wysoką pozycję marki wystawcy. Wykorzystując nowoczesne rozwiązanie komunikacyjne, wystawca nawet przy mniej licznym personelu targowym, jest w stanie zrealizować interaktywny przekaz dotyczący swojej oferty dla dowolnie dużej fali zwiedzających.
W ubiegłym roku targi ENERGETAB 2015 odwiedziło ponad 20 tys. zwiedzających, którzy mogli zapoznać się z ofertami 743 wystawców z 18 krajów Europy i Azji. W tym roku spodziewać się można podobnie imponujących danych.

Opr. red. FE, źródło ZIAD;
więcej informacji na stronie www.energetab.pl



x