Utworzony i rozwijany przez TIM SA e-sklep TIM.pl został podwójnym laureatem prestiżowego konkursu e-Commerce Polska awards 2015. Zwyciężył w kategoriach „Mobilny design roku” i „Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej” w grupie średnich i dużych sklepów w konkursie, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

Sklep internetowy TIM.pl podwójnym laureatem

Internetowe sklepy zgłoszone do konkursu oceniało jury złożone z ponad 20 fachowców z branży e-commerce. Wyniki tegorocznej edycji ogłoszono 18 listopada w Warszawie.
TIM SA rozpoczął sprzedaż poprzez kanał internetowy w 2013 r. Firma po niemal 25 latach działalności zmieniła wówczas model biznesowy z tradycyjnego (ogólnopolskiej sieci dystrybucji artykułów elektrotechnicznych) na swoistą hybrydę, łączącą doświadczenie zdobyte w tradycyjnym handlu z nowoczesną technologią e-commerce i multikanałowością. Oferta TIM-u jest obecnie dostępna poprzez TIM.pl, aplikację mobilną mTIM (Android, iOS), infolinię oraz ogólnopolską sieć biur i przedstawicieli handlowych.
– Od uruchomienia w TIM SA sprzedaży online minęły zaledwie niecałe trzy lata. Dlatego też podwójne zwycięstwo w e-Commerce Polska awards 2015 naprawdę nas zaskoczyło. Bardzo cieszy mnie, że branża e-commerce zauważa i docenia także sklepy działające na rynku B2B, takie jak nasz TIM.pl – skomentował sukces Artur Piekarczyk, członek Zarządu i dyrektor ds. handlu TIM SA.
– W branży dystrybucji artykułów elektrotechnicznych jako pierwsi wybraliśmy e-commerce jako główny kanał sprzedaży. Ta decyzja wymagała dużej odwagi i wiary w sukces. Coraz lepsze wyniki finansowe, rosnąca dynamicznie liczba klientów oraz dwie nagrody przyznane przez najbardziej doświadczonych przedstawicieli branży e-commerce w Polsce potwierdzają, że dokonaliśmy właściwego wyboru – podsumował Artur Piekarczyk.

Źródło TIM SA



x